Search
Close this search box.

Toimitustavat ja palautukset

Palautukset

Palautuskäytäntömme on 14 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut yli 14 päivää, emme valitettavasti voi
tarjota sinulle hyvitystä tai vaihtoa. Olethan yhteydessä meihin sähköpostitse
wesunda@wesundadressage.fi mikäli tarvitset lisätietoja palautuksista.

Ollaksesi oikeutettu hyvitykseen, tuotteen tulee olla käyttämätön ja samassa kunnossa kuin jossa olet sen
vastaanottanut. Tuotteen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessaan. Erikseen asiakkaalle
kustomoiduilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Palautuskäytäntö ei koske mahdollisia lahjakortteja.

Jotta voimme suorittaa palautuksen, liitäthän palautuksen mukaan ostoksestasi kuitin.

Mikäli palautus johtuu tuote- tai toimitusvirheestä tai kyseessä on tuotevaihto, hyvitämme
palautuskustannukset Postin hinnaston mukaisesti. Muussa tapauksessa palautuskustannukset on sinun
maksettava.

Hyvitykset

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkistettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa kerromme
vastaanottaneemme palauttamasi tuotteen sekä myös palautuksesi hyväksymisestä tai hylkäämisestä.

Jos palautuksesi hyväksytään, kauppasumma palautetaan alkuperäisen maksutapasi kautta muutamien
päivien kuluessa. Jos kyseessä on tuote- tai toimitusvirhe, hyvitämme myös palautuskustannukset.

 

Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset

Ota sitten yhteyttä pankkiisi tai luottokorttiyhtiöösi. Hyvityksen kirjautumisessa voi usein kestää muutamia
päiviä. Sinun on hyvä tarkistaa vielä kertaalleen pankkitilisi.

Jos olet tehnyt jo kaiken tämän, etkä ole vieläkään saanut hyvitystä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse
wesunda@wesundadressage.fi

 

Alennetut tuotteet

Vain normaalihintaisia tuotteita voi palauttaa. Palautuskäytäntö ei koske alennushintaisia tuotteita.

 

Vaihdot

Vaihdamme tuotteen, jos se on viallinen tai vahingoittunut. Jos haluat vaihtaa tuotteen samaan
tuotteeseen, lähetä sähköpostia osoitteeseen wesunda@wesundadressage.fi. Saat sähköpostiisi tiedon
miten saat lähetettyä tuotteen meille takaisin.

 

Lähettäminen

Jos haluat palauttaa tuotteen, lähetä se Postin kautta. Kysy lisätietoa wesunda@wesundadressage.fi

Tuote/tuotteet tulee pakata hyvin, jotta ne eivät rikkoudu palautuksessa. Mikäli näin käy, vastuu siirtyy
asiakkaalle.

Sinun tulee maksaa palauttamasi tuotteen postikulut, mikäli palautuksen syy ei ole tuote- tai toimitusvirhe.
Jos saat hyvityksen, postikulujen hinta vähennetään hyvityksestäsi.

Lähettäjä on vastuussa tuotteesta. Mikäli tuote katoaa lähetyksen aikana, emme hyvitä/korvaa tuotetta.

 

Toimituskulut

Postituskulut verkkokaupassa on 7,99 euroa. Paketti toimitetaan valitsemaasi Postin palvelupisteeseen.